fredag 13 april 2012

Varför kan jag inte göra som jag säger någon gång???

Att jag aldrig lär mig. Här har jag skrivit massa bra saker som jag trott att jag lärt mig. Visst, förändribgar tar tid. Men alltför ofta tänker jag och säger många bra och vettiga saker men när det ska göras eller det kommer till kritan så blir det inte så iallafall.
Kanske för att jag hela tiden sätter andra framför mig själv och tänker på hur det  ska gå för dom om jag säger eller gör saker som jag kanske egentligen vill. Eller kan det vara så att jag inte vet vad jag vill, att jag egentligen inte vet vilket liv jag vill leva eller hur det ska gå till.

Jag skulle ju som jjag skrev här skapa min egen lycka. Men gör jag det...........
Kanske, kanske inte.

Ok vi får väl se vad som händer och vilka beslut jag fattar. Till sist måste jag bestämma mig för vad jag vill. Men ngt jag måste och ska börja med är att göra saker som jag tycker om att göra.
men ngt som jag ser framemot nu är nästa vecka då Rockklassiker ska spela en låt varje dag från europes nya skiva "bag of bones". Och 25 april släpps plattan........

Ja ja nu ska jag snart nana för det börjar bli sent.

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar