lördag 31 december 2011

2012 börjar med rock´n roll....

Raketerna har slutat vina i öronen på mig och fingrarna har stilla börjat tina upp.
Så nu sitter jag här på årets oskuldsfulla första timmar och ser på tv och vad skådar mitt norra.
Jo, äntligen har radiotjänst förstått att jag vill ha valuta för de licenspengar som jag mot min vilja betalat i snart 18 år. Dom visar 2 och en halv timma med världens bästa band...EUROPE.
Tack svt. Tack för att ni äntligen tänker på mig.
Nu önskar jag mig bara av 2012 att:
....jag får bra betalt för huset
....jag får en shysst lägenhet
....jag får biljetter till den festival i Örebro som jag glömt namnet på men som europe ska besöka
....min fd fru kan börja prata med mig så vi kan ordna saker som måste ordnas
....jag kanske träffar någon trevlig kvinna att hålla i handen
....mina barn håller sig friska och får det bra
....jag får bra betalt för min bil
....jag kan få en ny bra bil
....osv
Kanske inte så att radiotjänst kan hjälpa mig med detta, utan det är nog jag själv som får se till att det händer. Och det kommer säkert att ske. För jag känner mig fri nu. Jag känner att allt är möjligt så varför inte. Nytt år , nya möjlgheter.
Den som för en sekund trodde att jag skulle lägga mig ner och böla över 2011 blev som det blev får allt tänka om. För på många sätt blev det som jag önskade mig. Ända felet var nog på sättet det skedde och att det borde skett tidigare. Men vem är jag att vara kräsen.....
Nu ska jag se färdigt på EUROPE och bara njuta av mitt 2012...

Sweet dreams out there........

Anders

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar